فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
15 ماهگیت مبارک



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


نینیه نازم

خاطرات پرنسس کوچولوی ما

پرنسس کوچولوی مامان چه زود میگذره وتو هی بزرگ و بزرگتر میشی  روز به روز خانوم تر میشی  البته ما هم داریم پیر میشیم :(

الان یه سالو سه ماهته +9 ماه که تو دل مامان بودی دقیقا دوساله که خدا تورو به ما داده و چه نعمت بزرگی هستی تو

زندگی بدون تو معنا نداره خداروهزار مرتبه شکر که سالمی و این یعنی زندگی...

این ماه هم تو مطب دکتر اذیت کردی و نزاشتی دکتر  خوب معاینت کنه وزنت 10100 و قدت که گفت 73 ولی احتمال زیاد اشتباه کرد چون قبلا گفته بود 76

بهرحال بهت شربت زینک داد برای قدت و ازمایش خون و ادرار و مدفوع که هنوز انجام ندادیم 

شیطونی سر جاشه 

غذا هم گاهی خوب گاهی بد

همون 4 تا دندونو داری فعلا

میگم جوجو میگه تو میگی دیک دیک

جواب گاو هم میگی مااااا

به تنقلات میگی نونو دست منو میگیری میبری دم کابینت تنقلات میگی نونو

به غذا میگی هام به مایعات میگی اب

ازت بپرسیم فلانیو(هرکیو) دوست داری با قاطعیت میگی نه مفهوم نه رو نمیدونی ولی میگی نه

عروسکتو میاری میزاری روی پاهات میگم نینی رو بخوابون عروسکتو تکون میدی میگی پیشششش 

 

 

 

من بدهکار توام ای مادر 

همه جانی که به من بخشیدی

لحظاتی که برای امن من جنگیدی

وبدهکار توام عمرت را

روزهایی که ز من رنجیدی

اشکها دزدیدی و به من خندیدی

من بذهکار توام ای مادر...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 21 / 7 / 1392برچسب:,ساعت10:38 قبل از ظهرتوسط مریم و علی | |